Partner worden?
Logo Eerlijke Uitvaarten
Oma en kleinzoon

Vernieuwde huisstijl: Elkaar in de ogen durven kijken

Deze week lanceren we onze vernieuwde huisstijl: een ander logo, visuals, frisse communicatie en een gloednieuwe website. Met de nieuwe huisstijl en ‘content’ hopen we, zowel visueel als in woorden, duidelijk te communiceren wat Eerlijke Uitvaarten voor nabestaanden kan betekenen. 

Waarom een nieuwe huisstijl?

Het vorige logo was naar onze mening niet onderscheidend genoeg en straalde niet uit waar Eerlijke Uitvaarten voor staat: eerlijk en transparant zakendoen in de uitvaartbranche. Voor ons is het belangrijk dat de kernwaarden van Eerlijke Uitvaarten zichtbaar zijn: eerlijkheid, transparantie, betrokkenheid, het goede gevoel en samenwerking. Iedere uitvaart moet de nabestaande een ‘samen’-gevoel geven. Samen betekent ook dat alle partners van Netwerk Eerlijke Uitvaarten elkaar helpen en bijstaan waar nodig en samenwerken om nog efficiënter te kunnen zijn.

Het ontwerp

De huisstijlkleuren van Eerlijke Uitvaarten zijn onveranderd gebleven. Het nieuwe logo geeft vorm aan de kernwaarden van Eerlijke Uitvaarten. Transparantie, onderling vertrouwen, het elkaar in de ogen durven kijken. Het logo bestaat dan ook uit twee gezichten tegenover elkaar. Voor alle partijen moet het ‘goede gevoel’ volgens ons leidend zijn. Voor de uitvaartverzorger het gevoel dat deze goed en op een eerlijke manier heeft kunnen helpen en voor de nabestaanden dat zij zich goed geholpen voelen. Het logo is modern, abstract en uniek.

Vind een Eerlijke Uitvaartverzorger bij u in de regio

Op het moment dat u met het overlijden geconfronteerd wordt van iemand van wie u heel veel houdt, start een hectische periode. Er moeten opeens heel veel beslissingen in korte tijd genomen worden. Via deze nieuwe website vindt u met de postcodezoeker snel een uitvaartverzorger met het Eerlijke Uitvaarten-predicaat bij u in de regio. Verder vindt u hier relevante informatie over het regelen van een uitvaart en met welke zaken u rekening moet houden.

Vernieuwde huisstijl doorvoeren

Het oude logo zal geleidelijk plaatsmaken voor het nieuwe. De komende weken zijn we druk bezig met het consistent doorvoeren van de vernieuwde huisstijl in alle digitale uitingen, waaronder websites van partners. U zult ons oude logo daarom nog wel eens tegenkomen.

Heeft u verder nog een vraag over het regelen van een uitvaart of bent u op zoek naar een Eerlijke Uitvaartverzorger? Neem dan gerust contact met ons op.

Neem contact met ons op